Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Ultramaraton ja jooksmine. Videomaterjal otse sündmuskohalt ehk mis siis tegelikult Haanjas toimus

Posted on 0

Ütlen sinu rõõmuks kohe ära, et postitus, mida sa lugema asusid, ei ole sama pikk kui minu esimene ultrajooks. Pika jutu lugemise asemel saad vaadata emotsioone otse sündmuskohalt, nii nagu pealkiri lubab. Trükimusta kartvaid sõnu polnud vaja piiksu alla peita (olgu, üks napikas on), aga näoilmest võib üht-teist välja lugeda küll.

Esimene ultra on mu 100 miili teekonnal oluline verstapost, nii et keskendun selles postituses ainult võistlusele ja oktoobrikuu treeningutest ei räägi.

Maraton ja jooksmine. 800 g süsivesikuid, krambid, haamrid ja oksendamine. Puhas nauding!

Posted on 0

Usun, et kõik on kuulnud lugusid sellest, kuidas enne maratoni tuleb lihased energiat täis laadida. Kõige paremini sobivad selleks pastad, maiustused ja kõik muud süsivesikurikkad toidud. Mul ei ole sellise menüü vastu üldiselt midagi ja otsustasin sõber Priit Kallase nõuandeid kuulda võtta.

Ehk siis.

Jooksin hommikul end tühjaks ja hakkasin laadima pastat, Doomino küpsiseid, Fazeri šokolaadi ja sefiiri. Lõunaks olin vajaliku kogusega alles poole peale jõudnud.

Maraton ja jooksmine. Kuidas ma sain aru, et ma pole Rait Ratasepp, Chuck Norris, ega isegi mitte kummagi sõber Facebookis

Posted on 1

Maratonini on jäänud kaks päeva ja vähemalt üks asi on mulle selgeks saanud.

Kaheks tunniks tossud jalga panna ja jooksma minna on lihtsam, kui leida kaks tundi kirjutamiseks. Täna ma selle aja leidsin ja kirjutasin postituse, mille lugemine ei võta sul just päris kahte tundi, aga ütleme nii, et kohvitassi võiksid kõrvale võtta küll. :)

Ja tead – sa tahad seda lõpuni lugeda, sest juttu tuleb:

  • PSA testist ja yoni massaažist;

Maraton ja jooksmine. Kui Timo ja Martti pikale sirgele jõudsid, oli Roman Fosti juba lõpuspurti alustanud

Ma ei saa praegu joosta.

Koormus tundub liialt suur olema või on mu keha hetkel lihtsalt nõrk, et sellega toime tulla. Igatahes annab valusalt tunda parema põlve välimine külg. Ei ole just liiga mõistlik täna Piritale liivamäest üles-alla jooksma minna ja ka laupäevane pikk jooks jääb seekord ära.

Pean tunnistama, et vaimule mõjub see uskumatult raskelt. Tahaks ju joosta, tahaks areneda ja – mis seal salata – ka pekki lihvida.

Maraton ja jooksmine. Esimene võistlus, sitt suusailm ja ropult rutiini

Aeg on läinud lennates.
Või tegelikult ikka pigem joostes.

Praegu on mul aga lausa kaks trennivaba päeva järjest ning saan sulle rääkida, mis vahepeal jooksuradadel ja nende kõrval toimunud on.

Hea meel on öelda, et kõik sujub plaanipäraselt.

Jalad on terved. Toitumises olen leidnud tasakaalu ja viis trenni nädalas on küll väsitav, aga mitte kurnav. Aprillis kulutasin tosse 221.82 km ja mais 268.6 km. Enne maratoniprogrammi oleksid need numbrid mulle uskumatud tundunud,

Maraton ja jooksmine. Kuidas kajakas katuseservalt haihtus ehk kuidas ma pilti eest käisin jooksmas

Hell yeah! oli mu esimene reaktsioon, kui 15. märtsil treener Kaupo Tiisläri käest oma esimese treeningkava sain. Elu esimene PÄRIS treeningkava. Lõpuks ometi oli tunne, et edasised jooksud ja tegevused on eesmärgipärased ja mõtestatud. Vägev värk!

Kui esimesed jooksud tehtud said, sain täpselt aru, miks nii treenerid kui programmi korraldajad minu pärast muretsesid. Nad kahtlesid, kas ma oskan ja suudan peaga joosta, sest enne, kui jõuame selle pildituks jooksmiseni,

Maraton ja jooksmine. Kuidas ma esimeste jooksusammude tegemise asemel õla murdsin ja mis edasi sai

Alustame algusest. Ei, siiski mitte päris. Kui sa tahad teada, miks ma ü l d s e jooksma otsustasin hakata, siis pead pisut ootama – seda teemat ma lahkan pikemalt mõnes järgmises postituses. Sinu ees olevas loos räägin aga, mis juhtus siis, kui otsus jooksma hakata oli juba tehtud.

Minust kui jooksjast ei ole enne 2017. aasta jaanuari just palju rääkida. Viimane võistlus oli vast põhikooli ajal ja vahepeal olen veidi sörkinud.